Jums ir jautājumi? Zvaniet 251 038 69

Iepriekšējo periodu grāmatvedības kārtošana

Iepriekšējo periodu grāmatvedības kārtošana

Par pakalpojumu

Vai jūsu iepriekšējo periodu grāmatvedības ieraksti ir nepilnīgi vai nepareizi apstrādāti? Uzņēmumi saskaras ar šo problēmu dažādu iemeslu dēļ, piemēram, dīkstāves, grāmatvedības uzraudzības trūkuma, grāmatveža zaudējuma vai citu apstākļu dēļ. Mūsu komanda ir gatava profesionāli veikt iepriekšējo periodu grāmatvedības uzskaiti un, ja nepieciešams, sagatavot attiecīgās finanšu atskaites.

Pakalpojums “Tikt galā ar veco grāmatvedību” ir paredzēts klientiem, kuriem dažādu faktoru dēļ pagātnē ir radušās grūtības ar grāmatvedību. Šis pakalpojums ir dārgāks nekā standarta grāmatvedības pakalpojumi, jo tas prasa no mūsu darbiniekiem papildu stundas. Mēs pabeigsim darbu 4 nedēļu laikā, ja vien būs izpildīti visi nepieciešamie nosacījumi.

.

Noteikumi:

  • Dokumentu skaits nedrīkst pārsniegt 500 vienības;
  • Jāiesniedz pilni bankas konta izraksti;
  • Ja uzņēmums iepriekš ir veicis saimniecisko darbību, jāiesniedz iepriekšeja perioda virsgrāmata;
  • Jāiesniedz visi nepieciešamie dokumenti, lai identificētu visus bankas izrakstos atspoguļotos darījumus;
  • Vajadzības gadījumā jums vajadzētu būt iespējai sniegt īsus paskaidrojumus, lai precizētu konkrētu dokumentu būtību;
  • Minimālā maksa par šo pakalpojumu ir 500 EUR + PVN, kas jāmaksā iepriekš.

Noderīgi zināt:

  • Skaidras naudas izņemšana bez dokumentācijas tiks uzskatīta par privātu naudas izņemšanu (dividendem), kas var palielināt UIN;
  • Skaidras naudas ienākumi bez dokumentiem var arī izraisīt lielākas ar nodokli apliekamās summas (apļikšanu ar PVN);
  • Ja netiks iesniegts bankas izraksts (un darījuma informācija) par attiecīgo periodu, mēs nespēsim sakārtot jūsu grāmatvedību.
  • Ja iepriekšeja perioda virsgrāmatas trūkst, bet uzņēmums ir veicais darbību pirms tā perioda, ar kuru mēs strādājam, mēs nespēsim sakārtot jūsu grāmatvedību.

Kļūdas/trūkumi jūsu grāmatvedības attaisnojuma dokumentos

Ja iesniegtajos grāmatvedības attaisnojuma dokumentos būs kādas kļūdas vai trūkumi, mēs nosūtīsim jums e-pastu. Uz šādiem ziņojumiem ir jāatbild 3 darba dienu laikā. Ja šajā laikā atbilde netiks saņemta, mēs veiksim uzdevumu saskaņā ar vispārpieņemtajiem grāmatvedības principiem.

Gadījumos, kad mēs nevaram izpildīt uzdevumu, minimālā summa netiek atmaksāta. Tāpēc iesakām pasūtīt pakalpojumu tikai tad, ja esat pārliecināts, ka varat piegādāt pilnīgus un precīzus grāmatvedības attaisnojuma dokumentus.

Ką mes pateikiame Jums?

Ko mēs jums piegādāsim?

Sagatavotās deklarācijas un, ja nepieciešams, finanšu pārskatus nosūtīsim jūsu apstiprināšanai pa e-pastu. Turklāt mēs arī iesniegsim šos dokumentus VID.

Ja jums ir kādi jautājumi, rakstiet mums.