Veiciet iepriekšējo periodu uzskaiti
Vai jūsu grāmatvedība nav veikta par iepriekšējiem periodiem?
Jūs neesat viens ar savu situāciju. tomēr jums jāzina, ka tikai nedaudziem grāmatvedības uzņēmumiem ir resursi darbam ar šo klientu grupu, jo parasti tie koncentrējas uz esošajiem klientiem. Mēs noteikti varam jums palīdzēt sasniegt jūsu grāmatvedību un sagatavot finanšu pārskatus par iepriekšējiem periodiem.
Tas ir pakalpojums tiem, kuri parasti veic grāmatvedību ar saviem līdzekļiem, bet kuriem var būt nepieciešama palīdzība grāmatvedības atjaunināšanā. Mēs varam jums palīdzēt, taču tas jums izmaksās vairāk nekā parasts grāmatvedības līgums. Iemesls tam ir tāds, ka darbs ir pamatā veicams mūsu grāmatvedības darbinieku virsstundās. Tādēļ tas jums izmaksās nedaudz dārgāk, nekā iesaka mūsu parastais grāmatvedības cenu kalkulators. Viens pirkšanas vai pārdošanas dokuments maksā 2,2 € + PVN (parasto 1,5 € + PVN vietā), savukārt viens darbinieks 25 € + PVN/mēnesī. Zemākā maksa par šo pakalpojumu ir 200 € + PVN
Par šo pakalpojumu
Atšķirībā no mūsu regulārā grāmatvedības uzskaites jaunizveidotajiem mazajiem uzņēmumiem, izmantojot šo pakalpojumu, jūs pastāvīgi neuzsākat grāmatvedību. Grāmatvedības rezultāts tiks atjaunināts un elektroniski piegādāts tieši nodokļu dienesta vietnē, pieņemot, ka jūs mums tur nodrošināsiet piekļuvi šīm vietnēm, vai pa e-pastu.
Šo pakalpojumu bieži izmanto, sniedzot pēdējos finanšu pārskatus saistībā ar uzņēmuma slēgšanu, panākot gada pārskatus vai jebkurā citā situācijā, kad esat krietni atpalicis no pašreizējiem deklarāciju sniegšanas termiņiem.
Priekšnosacījumi
- Jums ir mazāk nekā 500 dokumentu
- Jūs piegādājat bankas konta izrakstu.
- Jums ir izmēģinājuma bilance, ja jūsu uzņēmumam ir bijušas darbības agrāk
- Jūs piegādājat visus dokumentus, lai mēs varētu identificēt visus darījumus jūsu bankas konta izrakstā.
- Ja nepieciešams, lai saprastu dažus jūsu dokumentus, jūs mums sniedzat īsus komentārus.
- Zemākā maksa par šo pakalpojumu ir 200 € + PVN un šī summa ir jāsamaksā iepriekš.
Šis pakalpojums ir balstīts uz personāla virsstundām, un tāpēc mēs pieprasām vairāk nekā parastās apkalpošanas izmaksas. Darbs būs jāveic 4 nedēļu laikā, pieņemot, ka iepriekš minētie pieņēmumi ir pilnībā izpildīti.
Iespējamas kļūdas vai izlaidumi dokumentos
Ja dokumentos, kurus mums atnesāt grāmatvedības uzskaitei, ir kļūdas un/vai izlaidumi, jūs saņemsit e-pastu, kurā mēs par to jums paziņosim. Uz šo paziņojumu ir jāatbild, un iespējamais aizpildījums jāveic 3 dienu laikā. Ja tas nav izdarīts, mēs veicam uzdevumu tālāk saskaņā ar labāko grāmatvedības praksi, taču jums jāapzinās, ka:
- Skaidras naudas izņemšana bez dokumentiem tiks uzskatīta par privātu naudas izņemšanu, kas var radīt augstāku PVN / uzņēmumu ienemumu nodokli vai arī sociālās apdrošināšanas maksu un iedzīvotāju ienākuma nodokli.
- Skaidras naudas iemaksa bez dokumentiem var arī palielināt PVN/vai uzņēmumu ienemumu nodokli.
- Ja trūkst bankas konta izraksta , mēs nevaram veikt jūsu grāmatvedības uzskaiti.
- Ja trūkst izmēģinājuma bilances , bet uzņēmumam bija kāda darbība pirms perioda, kuru uzskaitām – mēs nevar veikt grāmatvedības uzskaiti.
Gadījumos, kad mēs nevaram veikt grāmatvedību, mēs neatmaksāsim minimālo summu. Tāpēc iesakām neveikt pasūtījumus, kamēr neesat pārliecināts, ka varat piegādāt pilnu grāmatvedības dokumentu komplektu.
Mūsu piegāde Jums
Gatavie ziņojumi tiek piegādāti tieši VID vietnēs, ja 4 dienu laikā pēc jūsu pieprasījuma mēs saņemam jūsu lietotājvārdu/paroles. Gadījumos, kad mēs neesam saņēmuši piekļuvi elektroniskajai piekļuvei, ziņojumus saņemsiet pa e-pastu. Tad jums tikai jāizdrukā, jāparaksta un jāiesniedz šie ziņojumi attiecīgajām iestādēm.
el. p. contus@contus.lt